A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Бродівської міської ради Львівської області

Інструктивно-методичні листи Міністерства освіти і науки України

Дата: 10.01.2024 08:58
Кількість переглядів: 7

Лист МОН України №1/9-515 від 09.08.2011 "Особливості організації навчально-реабілітаційного процесу у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 навчальному році".

 

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-245 від 02.04.2012 "Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів".

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-384 від 18.05.2012 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах".

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-529 від 26.07.2012 "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання".

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-675 від 25.09.2012 "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя".

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-694 від 28.09.2012 "Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням".

Лист МОНмолодьспорту України №1/9-1 від 02.01.2013 "Про виначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання".

Лист МОН України №1/9-539 від 08.08.2013 "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами".

Лист МОН України №1/9-413 від 13.08.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку".

Лист МОН України №1/9-414 від 13.08.2014 "Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів".

Лист МОН України №416 від 18.08.2014 "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за назологіями) у 2014/2015 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-280 від 05.06.2015 "Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-397 від 18.08.2015 "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-28 від 19.01.2016 "Про доповнення до Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-293 від 09.06.2016 "Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів".

Лист МОН України №1/9-332 від 29.06.2016 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-362 від 29.06.2016 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-364 від 12.07.2016 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-2 від 10.01.2017 "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами".

Лист МОН України №1/9-63 від 06.02.2017 "Щодо навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами".

Лист МОН України №1/9-385 від 12.07.2017 "Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальнооосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році".

Лист МОН України №1/11-9320 від 19.09.2017 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах".

Лист МОН України №1/9-639 від 29.11.2017 "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетвм на надання державної підтримки особам з омсобливими освітніми потребами".

Лист МОН України №1/9-485 від 06.08.2018 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році".

Лист МОН України №1/811-9110 від 27.08.2018 "Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-691 від 13.11.2018 "Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти".

Лист МОН України №1/9-498 від 05.08.2019 "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-495 від 31.08.2020 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році ".

Лист МОН України №1/9-501 від 02.09.2020 "Про особливості організації освітнього процесу в спеціальних, санаторних закладах загальної середньої освіти".

Лист МОН України №1/9-609 від 02.11.2020 "Щодо організації дистанційного навчання".

Лист МОН України №1/9-436 від 30.08.2021 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році".

Лист МОН України №1/9-406 від 10.08.2021 "Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році".

Лист МОН України №1/19832-21 від 16.11.2021 "Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів у зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 року №765".

Лист МОН України №1/23101 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі".

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ I РІВНЯ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

Лист МОН України №1/23180-21 від 30.12.2021 "Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах".

Лист МОН України №1/3710-22 від 28.03.2022 "Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану".

Лист МОН України №4/1196-22 від 08.06.2022 "Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку".

Лист МОН України №1/6435-22 від 15.06.2022 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами".

Лист МОН України №1/8504 від 27.07.2022 "Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році".

Лист МОН України №1/9540-22 від 19.08.2022 "Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти".

Лист МОН України №1/10258-22 від 06.09.2022 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році".

Лист МОН України №4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти".

Лист МОН України №1/11471-22 від 29.09.2022 "Про роботу асистентів вчителів".

Лист МОН №1/11479-23 від 03.08.2023 "Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації".

Лист МОН України №1/12132-23 всід 15.08.2023 "Щодо надання роз'яснень про комплектування спеціальних груп у закладах дошкільної освіти".

Лист МОН України №1/13094-23 від 31.08.2023 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році".


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень