A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Бродівської міської ради Львівської області

НАЛАШТУВАННЯ ДИТИНИ НА ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ОСОБИ

Дата: 07.02.2024 12:59
Кількість переглядів: 17

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ:

1. Під час запису на комплексну оцінку батькам необхідно враховувати індивідуальні особливості дитини (час ранкового підйому, обідній сон та ін.). Якщо цим знехтувати, результативність та продуктивність буде дуже відрізнятись у такої дитини.

2. Напередодні проведення комплексної оцінки необхідно проговорити з дитиною інформацію про батьків (як звати тата, маму, де і ким працюють батьки), домашню адресу, де проживає дитина, тощо).

3. У день проведення комплексної оцінки необхідно створити у дитини позитивний настрій. Налаштувати дошкільника на ігрову діяльність, а школяра – на спілкування з педагогами.

4. Батьки мають обов'язково пояснити дитині, куди ви йдете.

Акцентуємо!

НЕОБХІДНО УНИКАТИ слів: «комісія», «обстеження», «перевірка». Ви йдете з дитиною НЕ в садочок і ні в якому разі НЕ до лікаря.

 

5. Батькам необхідно розрахувати час так, щоб прийти завчасно, не поспішаючи.

6. У день проведення оцінювання дитина повинна бути здоровою. У разі, якщо дитина захворіла, необхідно зателефонувати до інклюзивно-ресурсного центру і попросить перенести оцінку на інший день.

7. Не потрібно переживати за результати оцінки і сам процес. Необхідно пам'ятати, що переживання та тривога батьків передаються дитині.

8. Не потрібно програмувати дитину на 100% успіх.

9. Необхідно враховувати те, що дитина знаходиться у нових соціальних умовах та в новому для неї середовищі.

10. Батькам не потрібно втручайтися в процес взаємодії педагога і дитини без потреби.

11. Якщо дитина пішла на контакт, батькам необхідно розташуватися не біля неї, а бути поруч, щоб дитина відчувала підтримку дорослого.

12. Під час обстеження не потрібно відволікати дитину зауваженнями, репліками. У разі необхідності, дитині допоможе фахівець.

13. Не потрібно боятися, що дитина чогось не знає, не зрозуміє чи не дасть відповідь. Це нормально!

14. Не потрібно говорити при дитині про її недоліки, виказувати невдоволення результатами в присутності дитини.

15. У присутності дитини не потрібно говорити: «вона соромиться», «вона не любить вчити вірші, розповідати», «вона це не вміє», «вона при сторонніх людях не відповідає», тощо.

16. Не потрібно підказувати дитині під час виконання завдання або відповіді. По-перше, батьки вже вселяють невпевненість дитині в її можливостях. По-друге, заважають фахівцю отримати об'єктивні результати.

17. Після комплексної оцінки обов'язково необхідно похвалити дитину, навіть якщо вона відповідала гірше, ніж батьки очікували, адже це її перший самостійний іспит.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень